.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیرکشور عزل معاونش را نپذیرفت / درباره تغییر معاون سیاسی خود قولی به نمایندگان ندادم
وزیر کشور گفت که درباره تغییر معاون سیاسی خود قولی به نمایندگان مجلس نداده است.
وزیرکشور عزل معاونش را نپذیرفت /  درباره تغییر معاون سیاسی خود قولی به نمایندگان ندادم

به گزارش شمال نیوز، احمد وحیدی - وزیر کشور - در حاشیه جلسه هیات دولت درباره بخشنامه اخیر وزارت کشور که با واکنش تند نمایندگان مجلس مواجه شد، گفت: در یکی از بندهای این بخشنامه با این موضوع که شائبه طرفداری از نمایندگان پیش نیاید و همچنین برای صیانت از آنها و حفظ بی‌طرفی و تامین سلامت انتخابات، نکاتی آمده بود.

 

وزیر کشور ادامه داد: برای تعدادی از نمایندگان مجلس سوء‌تفاهمی پیش آمده بود؛ بنابراین بندهایی را که باعث سوءتفاهم شده بود، لغو کردیم.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا معاون سیاسی وزیر کشور با اصرار نمایندگان برکنار خواهد شد یا خیر؟ گفت: این درخواستی بود که برخی نمایندگان مطرح کرده بودند و من چیز خاصی در جلسه دیروز نگفتم؛ فقط اعلام کردم که در تعامل مثبت با مجلس به دنبال حل این سوء‌تفاهم خواهم بود.

 

این در حالی است که روز گذشته، محمد رشیدی - عضو هیأت رئیسه مجلس - با اشاره به جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر کشور و تأکید برخی از نمایندگان برای برکناری و عزل معاون سیاسی وزیر کشور گفت: «وزیر کشور قول داد که معاون سیاسی خود را تغییر دهد. مجلس با دولت همراهی و همکاری کامل دارد و همواره حمایت خود از دولت را اعلام کرده و وظیفه خود می‌دانیم اما این گونه رفتارها را برنمی‌تابیم.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.